ח"כ אוחנה: "הטרוריסטים מזהים את חולשתה של הממשלה"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אוחנה: "הטרוריסטים מזהים את חולשתה של הממשלה"

חה"כ אמיר אוחנה, לשעבר השר לביטחון פנים ב"מהדורה המרכזית": "ממשלה חלשה שהטרוריסטים מזהים אותה. אנחנו מריחים את ריחות אוסלו באוויר. הלוואי שממשלת ישראל תיפול ונחשב מסלול מחדש. בכל אירועי שומר החומות נרצחו שני אזרחים, פה יש שישה קורבנות בשבוע אחד"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אמיר אוחנה מתייחס לגל הטרור בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית. "לפני שנה, באירועי שומר החומות נרצחו שני אזרחים ישראלים ויצאנו למבצע חסר תקדים בהיקפו. המשטרה גייסה את כל הכוחות. נכנסנו לתוככי הערים כדי לכבות את הלהבות. היה מבצע חסר תקדים של 3000 עצורים", משחזר אוחנה.

לעומת זאת, ממשיך אוחנה "היום אנחנו רואים ממשלה חלשה שהטרוריסטים מזהים את חולשתה. אנחנו מריחים את ריחות אוסלו באוויר. הלוואי שממשלת ישראל תיפול ונחשב מסלול מחדש".

"אם בכל אירועי שומר החומות נרצחו שני אזרחים ישראלי, פה יש כבר שישה קורבנות בשבוע אחד. התופעה הזו של היקף וכמות כלי הנשק במגזר הערבי היא רעה חולה שלא נולדה עם הממשלה הזו אבל בתקופתי הבאנו לעלייה של 67% בתפיסות הנשק וכתבי האישום", מוסיף השר לשעבר.

לדבריו "אני הענקתי תעודות הערכה לשוטרים שהשתמשו בנשק מתוך תפיסת הגנה עצמית, בר לב לעומת זאת תוך 24 שעות עושה תחקיר מדוע השוטרים ירו. גם בכוח האדם הנוכחי יש עוד הרבה מה לעשות. קודם כל צריך לתת גיבוי מהדרג המדיני וגיבוי מהצד המשפטי".



0 תגובות